Vyspělost a věk jezdce
Věkové doporučení pro jízdu na X110 je od 10 let. Samozřejmě i tato hranice může být posunuta oběma směry, záleží na vyspělosti a především zkušenosti jezdce.
Motor
Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Bezpečnost nadevše
Bezpečnostní trhačka je jen jedním z bezpečnostních prvků stroje. Osvědčený magnetický mechanismus zastaví chod motoru, pokud je jezdec mimo stroj.
Omezovač plynu
Ne každý junior je okamžitě připraven sednout za řídítka X110. Pokud je jezdec ve stádiu výuky jízdy, přesněji je začátečník, tak právě v tomto stádiu lze nastavit rozsah plynové páčky a tím samozřejmě snížit maximální rychlost.
Aplikace CFMOTO YOUTH
Aplikace CFMOTO YOUTH zásadním způsobem rozšiřuje bezpečnost provozu X110. Pomocí této aplikace dokáže osoba, která má dozor nad juniorem, na dálku monitorovat jízdu stroje. Aplikace umožňuje: Geofence – virtuální rádius hranice ježdění o max. vzdáleností 400 m od dozoru. Pokud jezdec hranice překročí, APP na to upozorní výstrahou a sníží rychlost vozidla. Vše je nastavitelné přes APP.
Displej s konektivitou
3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.
LED světla
Jeden z nejdůležitějších prvků bezpečnosti je být dobře viděn. LED denní svícení vpředu i vzadu, kde zadní LED je doplněno o výrazné brzdové světlo. I když tento stroj nepatří na pozemní komunikace, v poli juniorských závodníků je tento prvek důležitý. Exkluzivní vychytávkou je svítící logo CFMOTO.
Odlehčený sportovní design
To, že je juniorská, neznamená, že nenese některé atributy dospělé čtyřkolky a pokud hledáte designovou příbuznost, najdete ji ve sportovní bugině Z1000 Sport, a to v přední části kapoty.
Nízké těžiště
Motor je v rámu uložen zcela vespodu, přičemž společně se skoro vodorovnou pozicí hlavy těžiště stroje tlačí co nejníže. Stroj je tak stabilnější jak v ostrých zatáčkách, tak v kritických nájezdech na nerovnosti.
Pohon zadních kol
Sekundární převod v této třídě je řetězem. Obě zadní kola jsou poháněna rovnoměrně, přičemž zadní brzdový kotouč ovládaný nožní pákou dokáže dostat stroj při sportovním brzdění do jemného smyku, naopak prudké přidání plynu vytvoří efektní drift.
Pro hladkou jízdu
Pružící jednotky vpředu s progresivními pružinami jsou zavěšeny na A-ramenech, přičemž předpětí pružiny lze nastavit v 5 pozicích. Vzadu je centrální tlumič s klasicky vinutou pružinou, ale také s možností nastavení předpětí na 5 kliků.
Prémiová záruka
Prémiová záruka 5 let se vztahuje na všechny komponenty stroje (mimo spotřební díly) za podmínek stanovených v záruční/servisní knížce, která je nedílnou součástí každého stroje.
.
.
.
.
.
.